RETURVARER

Nedenstående blanket benyttes når varer returneres til AB Handic Help f.eks. i forbindelse med reparation

ABHandicHelp

Pak op og kontrollér at varerne er i orden straks ved modtagelsen
Ved transportskader
Ved transportskader skal dette anmeldes til Post Danmark eller fragtmand eller speditør.

Hvis du vil returnerer varer: Ring omgående til AB Handic Help.
Ved returnering af varer gør følgende:

1. Kontakt AB Handic Help senest 8 dage efter fakturadato
2. Udfyld retursedlen forneden og vedlæg den i pakken.
3. Skriv hvem du har talt med hos AB Handic Help i referencefeltet.
4. Skriv evt. denne reference på følgeseddel eller faktura.
5. Vedlæg altid faktura eller følgeseddel.
6. Returvarer skal tilbagesendes i originalemballagen ellers faktureres emballagen.
7. Returvarer skal være AB Handic Help i hænde senest 2 uger efter aftale om returnering.

Varerne sendes til adressen nedenfor.

Ved reparationer udfyld venligst nedenfor
AntalVare nr. Beskrivelse af fejlen
   
   
   

Dato for godkendt returnering:
Den person du har talt med hos ABHH
Den person som returnerer varen
Kundens tlf.nr.:
Ordre/fakt. Nr.:
Kunde Nr.:
Adresse:

Returadresse
AB Handic Help
Ved Klædebo 14 A
2970 Hørsholm

Tlf.: 45766006
e-mail: info@abhh.dk