HANDELSBETINGELSER

Følgende salgs- og leveringsbetingelser er gældende for alle leverancer fra AB Handic Help medmindre andet er skriftligt aftalt mellem køber og AB Handic Help.

Privatlivspolitik for personlige oplysninger

Hvad er personlige oplysninger?
Personlige oplysninger er information om dig som person. Vi opbevarer almindelige personlige oplysninger fx dit navn, din adresse, din mail, dit telefonnummer mv. Vi opbevarer kun disse oplysninger om dig, hvis du har handlet hos os enten fx via webshop, bevilling eller tlf. eller givet samtykke til, at vi må sende dig service mails og nyhedsbreve.

Vores opbevaring af dine personlige oplysninger
Vi opbevarer personlige oplysninger sikkert og fortroligt. Det er kun relevante medarbejdere, der har adgang til dine oplysninger, hvis du fx har tilmeldt dig vores nyhedsbrev eller foretaget et køb. Du kan altid framelde dig vores nyhedsbreve og dermed få slettet dine oplysninger i vores mailsystem Mailchimp.
Du er velkommen til at få indsigt i, hvilke oplysninger vi har på dig og/eller få disse slettet fra vores systemer.
Vi videregiver eller sælger aldrig personoplysninger til tredjepart.


Priser
Alle priser er angivet i danske kroner (DKK), og er angivet med og uden moms. Der tages forbehold for trykfejl og prisændringer.
Alle leverancer i Danmark pålægges et forsendelses- og ekspeditionsgebyr på kr. 112,50,-.

Fragtprisen varierer efter forsendelsens vægt dette gælder f.eks. Gynger, møbler m.m..

For leverancer til Færøerne, Grønland og alle andre lande (som ikke er Danmark) må der påberegnes ekstra fragt, og prisen afhænger ligeledes af om det skal med skib eller fly. Fragten der automatisk beregnes i webshoppen er en pris til levering i Danmark.

Levering
Dine varer vil, under normale omstændigheder, blive afsendt 4-6 hverdage efter vi har modtaget din bestilling. Læg mærke til, hvor lang leveringstiden er, når du bestiller. Dette står anført ved hvert enkelt produkt.
Vær opmærksom på, at de fleste posthuse ikke bringer pakker ud om lørdagen.

AB Handic Help fraskriver sig ethvert ansvar overfor køber i tilfælde af forsinket levering.

Der tages forbehold for trykfejl samt ændringer i produkternes specifikationer.

Vi forbeholder os ret til at fakturere de faktiske portoudgifter, såfremt din pakke ikke bliver afhentet eller modtagelse nægtes.

Transportskade
Hvis varen ved modtagelse viser tegn på transportskade, skal køber selv rette henvendelse til transportøren, oftest Post Danmark/DHL. AB Handic Help er ikke ansvarlig for dækning af transportskader, men det pågældende transportfirma. Ved kvittering af modtagelsen betyder det, at varen er i orden.

Manualer
Medfølgende manualer til AB Handic Helps produkter kan forekommer på engelsk og køber kan ikke rette krav mod AB Handic Help om, at disse skal være på dansk.

Betalingsmuligheder
* EAN
Vælg EAN hvis der skal betales med EAN nummer.

* Forudbetaling
Hvis du ønsker en faktura til forudbetaling, så sæt kryds i forudbetaling. Når vi har registreret din indbetaling, sendes varerne til dig. Hvis der er tale om en beboer på en institution, sender vi også gerne fakturaen med, og forudbetaling er så ikke nødvendig.
* Betal online
Vi anbefaler, at du betaler med dankort, visa dankort m.fl.. Der er ingen risiko forbundet med disse betalingsformer, da de foregår via en sikker og krypteret forbindelse. Betaler du med dankort trækker vi først beløbet fra din konto via et transaktionsnummer, når varerne er afsendt til dig. Læs mere om sikker betaling på www.pbs.dk

Betalingsbetingelser
Alle leverancer sker mod kontant betaling, dankort eller ved forudbetaling, med mindre kreditaftale er indgået. Offentlige institutioner der skal modtage faktura elektronisk (e-fakturering), har altid kredittid.

Alle priser er kontantpriser og der ydes ikke kontantrabat.

14 dages fortrydelsesret
Der er 14 dages fuld fortrydelsesret på alle varer, der er købt i webshoppen. Fortrydelsesfristen løber fra den dag, du har modtaget varen. Du skal meddele AB Handic Help Aps, at købet fortrydes, anvend venligst den i pakken vedlagte Returseddel.

Varen skal returneres indenfor 14 dage, og du skal huske at vedlægge udfyldt returseddel. Varen skal returneres i væsentligt samme stand og mængde som da du modtog den, for at få den fulde købesum tilbage. Det betyder, at varen skal være ubrugt, med alle originale mærker påsat. Er ovenstående betingelser ikke opfyldt, vil der være tilfælde hvor varen mister hele sin værdi, og man vil ikke være berettiget til at få penge tilbage (gælder ikke ved godkendte reklamationer)

Returnerer du varen, sker dette for egen risiko. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Husk at få en kvittering for tilbageforsendelsen, da pakken kan blive væk, og du ikke vil være berettiget til at få pengene retur.


Reklamation
Såfremt varen eller dele deraf viser sig at være mangelfuld / fejlbehæftet (fabrikations- og materialefejl) har køberen 2 års reklamationsfrist fra modtagelsesdagen.

Reklamation skal meddeles AB Handic Help ApS snarest muligt efter varens modtagelse og inden rimelig tid efter det tidspunkt, hvor køberen har eller burde have opdaget manglen. AB Handic Help ApS er forpligtet til, indenfor rimelig tid, at afhjælpe manglen.

Reklamationsretten bortfalder, hvis manglen er forårsaget af køber, eksempelvis som følge af fejlagtig eller uautoriseret reparation eller brug, hvis serienummer er fjernet eller ødelagt samt hvis varen har været tilsluttet forkert eller med ukorrekt spænding/strømart.

Såfremt en reklamation fører til kreditering forbeholder AB Handic Help ApS sig ret til at foretage fradrag for eventuelt manglende emballage eller tilbehør.

Såfremt en vare, der er returneret som garantireparation, intet fejler, vil køber blive debiteret et eftersynsgebyr på kr. 500,- ekskl. Moms + forsendelsesomkostninger.

Service
Ved fremsendelse af varer til reparation/returnering bedes følgende procedure fulgt af hensyn til at fremme ekspeditionen:

•Vedlæg kopi af faktura
•Vedlæg udførlig fejlbeskrivelse/årsag til returneringen
•Tilbehør til varen skal altid følge produktet
•Send varen i egnet og holdbar emballage
•Send varen til AB Handic Help ApS, Maglebjergvej 8, 2800 Kongens Lyngby

Vi kan kontaktes på mail: info()abhh.dk eller tlf. 45 76 60 06


I tilfælde af fejl ved varen, som hører ind under den 2-årige reklamationsret, returnerer AB Handic Help varen uden forsendelsesomkostninger for køber inden for Danmarks grænser ekskl. Grønland og Færøerne.

Returret
AB Handic Help yder som udgangspunkt 14 dages returret, såfremt varen fremstår som ny og er i original emballage.

Returnering af software og bestillingsvarer tages ikke retur. Forsendelsesomkostninger krediteres ikke.

Den almindelige returret:
AB Handic Help giver 14 dages returret fra fakturadato.

Begrænsninger af returret:
•Varen skal fremstå som ny og være i original emballage
•Alt tilbehør til varen skal være med
•Bestillingsvarer tages ikke retur

Forbrugere
Hvis du har fortrudt dit køb, kan du returnere dine varer inden 14 dage.
Vær opmærksom på at returneringen sker for egen regning. Returner varen vedlagt kopi af faktura til: AB Handic Help, Maglebjergvej 8, 2800 Kgs. Lyngby.

Varen krediteres herefter og du bedes vedlægge reg./kontonr. Så vi kan overføre dit tilgodehavende elektronisk.
Computerprogrammer tages ikke retur, hvis forseglingen er brudt.

Ansvarsbegrænsning
I det omfang AB Handic Help i henhold til lov om produktansvar kan gøres ansvarlig overfor køberen, er AB Handic Helps ansvar begrænset til produktansvaret, og omfatter således ikke ansvar for eventuelt tabt arbejdsfortjeneste, transportomkostninger, driftstab m.v. AB Handic Help påtager sig intet ansvar som følge af køberens retsforhold over for tredjemand.

Kontakt os
Har du nogen spørgsmål, eller er der noget du er i tvivl om, er du altid meget velkommen til at kontakte os:

AB Handic Help ApS
Maglebjergvej 8
2800 Kgs. Lyngby

E-mail: info@abhh.dk
Cvr nr.: 32 27 79 26
Telefon: 45 76 60 06
Telefax: 45 76 64 60
AB HANDIC HELP   Maglebjergvej 8 - 2800 Kongens Lyngby - Telefon 45 76 60 06